wtorek, 22 stycznia 2013

Max Factor Mastertouch IVORY 303

Czyli...

Korektor pod oczy

Producent zapewnia: Korektor pod oczy w postaci lekkiego fluidu, który widocznie rozjaśnia i rozświetla cienie pod oczami, wygładza drobne zmarszczki mimiczne, tuszuje niedoskonałości. Nie tworzy efektu maski. Dostępny w trzech odcieniach.

Jest to moja ulubiona marka. Od lat używam creme puff oraz tusze, nigdy mnie nie zawiodły!

Skusiłam się na korektor, na pewno go kupię po raz drugi! Idealnie kryje cienie pod oczami. Nie roluje się, oraz długo się utrzymuje. Jedyny minus - to wydajność.

Cena produktu : ok 40zł.


3 komentarze:

  1. Ja po wielkim niewypale jakim był u mnie creme puff powoli zaczynam się przekonywać do ich tuszy, mam teraz w planach kupić tusz Clump Defy :)

    obserwuję i zapraszam
    http://mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Clump Defy jest teraz moim no.1 ! Wcześniej myślałam ze Masterpiece jest idealny. Myliłam się - muszę napisać recenzje i pokazać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie korektory :)
    Zostaję już tu :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do siebie http://www.silvershe.blogspot.com